Malý balík Jašterica

Jašterica je určená pre začínajúcich podnikateľov, malé firmy a jedinečné osobnosti, ktoré sa chcú zviditeľniť. Nevadí, že ste menšie zvieratko v lese plnom zveri, vďaka identite budete výrazný, farebný a zapamätateľný.

  • Základný audit konkurencie – 3 TOP
  • Názov značky – výstižný a ľahko zapamätateľné pomenovanie 

  • Idea/myšlienka – hlavné posolstvo alebo zámer

  • Jazyk komunikácie – štýl akým  komunikujeme so zákazníkmi

  • Cieľová skupina – typy zákazníkov, na ktorých chceme cieliť

  • Hlavné ciele – základný smer kam smerujeme

  • Logo – originálne zapamätateľné logo
  • Farby- základné farby pre použitie loga
  • Fonty- vhodný výber typografie na
    komunikáciu značky
  • Elementy- grafické prvky na podporu celkového vizuálu
  • Logomanuál- stručný
    návod na používanie loga

Veľký balík Jeleň

Jeleň je balíček pre náročných klientov, ktorí si potrpia na svojom vzhľade a potrebujú byť obdivovaní. Majestátny jeleň prebehne naprieč všetkými formátmi vašej vizuálnej identity a zanechá dojem na prítomných pozorovateľov.

  • Rozšírený audit konkurencie – 10 TOP
  • Názov značky – výstižný a ľahko zapamätateľné pomenovanie 

  • Idea/myšlienka – hlavné posolstvo alebo zámer

  • Slogan – krátke, úderné heslo

  • Základné a pridané hodnoty – hlavné a vedľajšie definície značky

  • Jazyk komunikácie – štýl akým komunikujeme so zákazníkmi

  • Cieľová skupina – typy zákazníkov, na ktorých chceme cieliť

  • Hlavné a čiastkové ciele – smer a jednotlivé kroky

  • Celková stratégia značky – plán ako budovať značku

  • Logo- originálne zapamätateľné logo
  • Farebná paleta- farby v súlade s osobnosťou značky
  • Fonty- vhodný výber typografie na komunikáciu značky
  • Elementy- grafické prvky na podporu celkového vizuálu
  • Ilustrácie- ukážky ilustrácií vhodných pre vašu prezentáciu značky
  • Doplnkové vizuálne prvky- symboly, piktogramy, patterny
  • Brandmanuál- stručný návod na používanie vizuálnej identity, aby váš vizuál bol jednotný
  • Grafické spracovanie komunikačného
    materiálu- napríklad: vizitka, roll-up, menovka, hlavičkový papier, emailové
    podpisy, reklamné predmety, ukážka na oblečení, sociálnych sieťach, polepy auta

Stratégia brandu

DNA značky 

Stratégia brandu je premyslený proces, ktorý definuje identitu, hodnoty a smerovanie značky. Pomáha vytvoriť konzistentný a zapamätateľný brand, ktorý osloví vašu cieľovú skupinu a odlíši vás od konkurencie. Nie je to len o vizuálnej identite, ale aj o silnom príbehu a hodnotách, s ktorými sa zákazníci stotožnia. 

Vytvoríme pre vás komplexný dokument, ktorý bude slúžiť ako roadmapa pre budovanie brandu, marketingovú komunikáciu a dlhodobý rast. S nami získate nielen vizuálne atraktívnu, ale aj strategicky premyslenú a konkurencieschopnú značku. Pomôžeme položiť pevné základy pre úspešnú značku s jasnou víziou, poslaním a strategickým smerovaním. 

Audit konkurencie

Predtým, než začneme budovať váš brand, je dôležité pochopiť konkurenčné prostredie. Cez SWOT analýzu identifikujeme vašu konkurenciu, ich silné a slabé stránky a odhalíme príležitosti, či hrozby. Cieľom je vytvoriť jedinečnú pozíciu, ktorá vás odlíši od ostatných.

Názov značky

Silný názov je základom každej úspešnej značky. Originálny, zapamätateľný a strategicky premyslený názov bude odrážať vašu identitu a hodnoty. Dbáme na jeho výslovnosť, zrozumiteľnosť a kompatibilitu s cieľovou skupinou, či zahraničným trhom.

Idea značky

Vaša značka by mala vychádzať z jasne definovanej myšlienky, ktorá ju odlíši od ostatných. Vytvoríme silnú brandovú ideu, ktorá bude komunikovať vaše poslanie a jedinečnú hodnotu, ktorú prinášate zákazníkom.

Slogan

Krátky, úderný a zapamätateľný slogan dokáže vystihnúť podstatu značky a preniesť emóciu k zákazníkom. Navrhneme slogan, ktorý bude rezonovať s vašou cieľovou skupinou a podporí celkovú identitu brandu.

Hodnoty

Hodnoty určujú, kto ste a čo zastupujete. Pomôžeme vám ich definovať a vytvoriť základ pre vašu značku. Zároveň identifikujeme pridané hodnoty vašich služieb, ktoré vás odlíšia od konkurencie a posilnia vzťah so zákazníkmi.

Jazyk

Štýl komunikácie a tón hlasu majú zásadný vplyv na to, ako pôsobíte na zákazníkov. Definujeme správny jazyk a komunikačný štýl, ktorý bude konzistentný naprieč všetkými kanálmi.

Cieľová skupina

Kto sú vaši ideálni zákazníci? Detailne zanalyzujeme vašu cieľovú skupinu, jej potreby, preferencie a správanie. Vďaka tomu bude vaša značka schopná efektívne komunikovať a vytvárať relevantné marketingové stratégie.

Ciele

Aké sú vaše ambície? Spoločne definujeme jasné, merateľné a realistické ciele, ktoré bude značka nasledovať. Nastavíme krátkodobé aj dlhodobé smerovanie vašej značky a stratégie na ich dosiahnutie.

Vizuálna identita

Svet vnímame očami

Logo je základom identity, zosobňuje a podčiarkuje príbeh vašej značky, ale samo o sebe nestačí na jej prezentovanie svetu efektívnym a príťažlivým spôsobom. Silná značka je výsledkom dôsledne postavenej brandingovej stratégie. Vďaka definovaniu identity dosiahnete jednotný dizajn na rôznych online aj off-line formátoch na vašu cielenú oblasť klientov. 

Keď všetky prvky spolupracujú – logo, farby, typografia, ilustrácie – značka získava charakter a dôveru. Konzistentná identita pomáha budovať prehľadnosť, rozpoznateľnosť a profesionálny dojem, vďaka čomu si vás zákazníci ľahšie zapamätajú a vybudujú si k vašej značke vzťah. Nie je to len o estetike, ale o zážitku, ktorý značka ponúka – na webe, v tlači, na sociálnych sieťach aj v reálnom svete.

Logo

Základný prvok vizuálnej identity, ktorý reprezentuje značku na prvý pohľad. Navrhneme ho tak, aby odrážalo váš charakter, fungovalo v každej veľkosti a vyzeralo dobre na vizitke aj bilborde alebo prípadne ho rozhýbeme animáciou.

Farebná paleta

Farby komunikujú emóciu a charakter značky. Vyberáme primárne a doplnkové farby tak, aby spolu ladili a zároveň podporovali identitu značky. Zohľadňujeme kontrast, použiteľnosť v digitále aj tlači a flexibilitu v kombináciách.

Typografia

Pomôžeme vám nájsť fonty, ktoré budú fungovať na webe, v prezentácii aj v tlači, a zároveň budú podporovať váš vizuálny štýl.

Elementy

Podčiarkujú vizuálny jazyk značky. Sú to rôzne linky, tvary alebo štruktúry, ktoré dopĺňajú hlavnú identitu a prinášajú vizuálnu variabilitu v materiáloch značky — od prezentácií až po sociálne siete.

Ikony

Symboly, ktoré pomáhajú v navigácii aj v komunikácii. Tvoríme unikátne ikonky, ktoré sú v súlade s celkovým štýlom značky .

Vzor

Vizuálny prvok, ktorý prináša značke rozpoznateľnosť. Využíva sa ako pozadie, doplnkový prvok v tlačovinách, obaloch alebo online materiáloch. Vzor vychádza z loga alebo grafických elementov a dodáva značke rytmus.

Ilustrácie

Autorské ilustrácie pomáhajú vyjadriť charakter značky hravou a osobitou formou. Vytvárame ilustrácie šité na mieru, ktoré podporujú tone of voice značky a zvyšujú jej zapamätateľnosť.

Brandmanuál

Je dokument, ktorý definuje všetky vizuálne a komunikačné pravidlá značky. Slúži ako návod na správne používanie loga, farieb, typografie a ostatných prvkov , tak aby dizajn vašej značky bol konzistentný naprieč všetkými médiami.

Návrat hore